Psykolog

I förmiddags var jag hos psykologen. Det gick bra idag, vi pratade mest julmat å lite så. Det enda problemet var väl min hals. Min röst är nästan borta så har svårt att prata så vi satt inte så länge idag. Det var ganska skönt för jag var trött. Åkte hem åt en kebabrulle och la mig. 

När jag köpte kebabrullen kändes det ok idag att göra det, men nu känns det så jäkla onödigt gjort. Men så tänker jag alltid efteråt när jag är mätt. Har inte spytt i alla fall och psykologen berömde mig också för jag jobbar på så bra med det även om det inte alltid går. 

Dock är inte alla jobbiga tankar borta. Vill bara sluta äta och klara mig på te hela dagen. Nu är det helt omöjligt men vill åtminstone lite åt det hållet. Äter så mkt å så onyttigt å det är så jobbigt. Första steget är väl att ta bort alla onyttigheter i alla fall.
(null)
Längtar efter att kunna gå i korta kjolar och klänningar. Ha mina höga stövlar och visa ben, vare sig bart eller i byxor. Vill bara inte ha mina korvben längre.

Kommentera här: