Fuck my life

Just nu mår jag inte så bra. Har mkt ångest och dämpar den på flera olika dåliga sätt som känns bra för stunden. Känns som jag gör alla besvikna runt omkring mig och jag verkar aldrig kunna bli frisk. Har fått min tand utdragen så det är bättre nu. Skulle gått på soppdiet i tre dagar men det klarade jag inte. Var tvungen att äta mat så hoppas jag inte får inflammation nu. Vill väldigt gärna försöka gå ner i vikt men orkar inte ta tag i det riktigt. Ryggen gör för ont så fort jag går och allt är väldigt motigt. Är väl kanske egentligen bara att göra ändå men att gå längre gör verkligen för ont och maten vet vi ju hur det är med den... imorgon ska jag i alla fall till psykologen och sen till dietisten på onsdag så hoppas få lite råd hur jag ska överleva vardagen just nu.
 
Min nya thinspo. Så vacker! Vill se ut så, vill vara blond.
(null)

Kommentera här: