”Prickig korv”

Igår hade jag en sämre matdag. Den gick väl hyfsat med maten egentligen men hade ångest och på kvällen åt jag en semla. Sen spydde jag så mkt att jag spräckte en massa blodkärl i ansiktet så Fredrik tyckte jag såg ut som en prickig korv. (Min före bild är från idag så det har lagt sig ganska mkt såg mkt värre ut igår.)

Idag har jag däremot bara ätit en tidig frukost, en banan å sen åt jag inget på hela dagen. Men på kvällen köpte vi mat så blev en kebabtallrik och sen en semla på det. Har ångest men inte så farligt ändå faktiskt och har inte spytt. Vet inte varför, har ju ätit massa kalorier på en annars bra dag men jag är konstig...
Vi åkte i allafall till Skövde på eftermiddagen och shoppa lite småsaker. Jag köpte mest lite småsaker till mitt sminkbord. Innan vi åkte det sminkade jag mig i alla fall för ville dölja hur jag såg ut. Var dock lite trött så ser ena ögat lite konstigt ut är det för jag satte lösögonfransen åt fel håll :)
(null)

(null)


Kommentera här: