Frulle

Idag blev det en snabb tur till veterinären i Alingsås igen för isas sår läcker så mkt och hon är så slö. Det var dock ingen fara med henne så hon behövde inte antibiotika eller nåt, det enda var att hon har gått ner ett halvt kilo sen i fredags och hon äter ju... men vi ska hålla koll på henne så får vi se. Maxat försäkringen har vi gjort nu med så nu vore det bra om det inte hände ngt mer.

Maten idag har väl gått sådär, men som jag trodde. Vägning idag och har stått stilla. Till frukost idag åt jag en burk majs, så gott, (sade food). Sen åt jag en banan till lunch. Efter vi vart hos veterinären stanna vi på McDonalds, vilket jag räknat ut innan att vi säkert skulle göra. Åt såklart för mkt! Till sen middag blev det sen lite makaroner och några kalkonköttbullar. Har blivit en hel del ute mat det sista och även om jag velat haft det just då har det ändå inte känts bra. Har som tur är inte gått upp ngt men inte ner heller så ska försöka med en lite striktare vecka och nyttigare. Det är vad jag är sugen på med så känns inte som det kommer bli svårt på det sättet i alla fall. Det som är jobbigast just nu är att Fredrik och pappa är på mig och tjatar om att jag måste äta å blir sura om jag inte gör det. Tycker det är väldigt jobbigt för vill inte gör dom ledsna och besvikna men vill tänka på mig själv också.
(null)


(null)



Kommentera här: