Isa

Idag tyckte jag isa mådde lite sämre inte mkt men små saker som gjorde att jag ringde veterinären och hörde med dom. Jag fick väl avgöra lite själv om jag trodde hon kunde vänta tills tisdag men dom rekommenderade lite att ringa djursjukhus. Ringde runt till typ alla djursjukhus runt häromkring och alla hade fullt och ingen tid att operera ikväll. Till slut fick jag tag på ett djursjukhus i Alingsås som kunde ta emot oss så åkte dit och fick lämna isa där. 

Ganska nyss ringde dom och sa att operationen hade gått bra men det hade vart mycket cystor både i äggstockarna och livmodern och det hade även varit var i livmodern så det var bra att vi åkte in. Känns skönt att jag gjorde rätt beslut att inte vänta även om det kostar mer nu men annars hade vi säkert ändå fått åka in i helgen. 

Nu ska hon bara få vakna upp och stanna över natten så får vi troligtvis hämta henne imorgon om det inte skulle bli ngt galet men det tror jag inte. Hon kämpar alltid på min lilla stjärna. Men nu hoppas jag att hon inte får ngt sånt här mer utan får leva och ha det bra med oss.
(null)

(null)

(null)


Kommentera här: