Slutet gott allting.....

Tillbaka. ;) 

Nu är det dags attt börja blogga lite igen tänkte jag. Det nya året ska bli ett bloggår. Mest för min egen del. Det är ganska mycket som hänt sen sist och bloggen kommer fortfarande fokusera mycket på vikt men förhoppningsvis på ett mer hälsosamt sätt. Ett försök i alla fall eftersom jag nu har börjat på ätstörningsenheten och vill föra lite dagbok över det. Jag för dagbok på papper varje dag vad jag äter när och vad jag känner å så men lite mer kring vikten här. Jag vill gå ner i vikt för jag har gått upp enormt mycket av all tröst och hetsätning. Nu får/ska jag egentligen inte fokusera på min vikt men för min egen skull vill jag göra det och det nya året ska jag försöka minska i vikt. 

Det och resten av mitt dagliga liv kommer bloggen handla om. Det jag oxå brinner mycket för just nu är smink. Älskar att sitta att testa olika sminkningar och leka fram olika looks. 

Just nu ligger jag sjuk med halsont och äter inte speciellt nyttigt. Blivit ganska mycket julmat, julgodis och julfika. Har så mkt sånt hemma så vet inte riktigt vad jag ska göra med det sen. Kanske bara borde slänga allt för annars går jag säkert där och plockar när suget kommer eller jag vet att jag gör det. Dom här dagarna fram till den första januari försöker jag bara börja få in tankesättet bantning och hålla igen så mkt jag kan men efter den första ska jag verkligen vara strikt... är det tänkt. Får se hur det går men positivt tänkande har bara 80 kilo jag vill bli av med....


Kommentera här: