-15 kg

Idag hände det! Vågen visa minus 15 kg :) har vart nära innan jag blev sjuk, tyckte synd om mig själv, åt, gick upp i vikt och sen tog tag i det ganska snabbt igen. Det här är ändå ett litet delmål för mig även om det inte syns och jag märker bara av det på en del saker. Jag har låååångt kvar men nu känns det lite som man kan igen. Ska verkligen försöka hålla i det och trots vad ätstörningsenheten säger ska jag försöka hitta mitt sätt att leva såhär resten av livet. Att inte gå upp sen utan behålla deb vikt jag vill ha och inte köra jojo mellan hetsätning och svält. 

Var på ätstörningsenheten i fredags och det gick sådär. Prata om nutiden och framtiden. Jag sa att jag inte vill mer, jag vill inte äta som dom vill jag ska äta. Jag gör det inte och då kan dom inte hjälpa mig. Vi beslöt att vi skulle pausa behandlingen till augusti och se hur jag kände då för dom tyckte verkligen inte jag borde sluta. Dom tror jag kommer sjunka djupare in i ätstörningen och så går allt fel. Jag fick även ta vikten bland annat och dom var inte så nöjda. Hade gått ner 3.5 kg på tre veckor och det var för mycket. Jag har ju gått ner dessa 15 kilon på två månader. Men jag är glad å nöjd så skiter i vad alla andra tycker!
(null)

(null)
Gjort nya naglar med :)

Kommentera här: