Ångest/dagens kalorier

Min dag började bra matmässigt och fortsatte väl så egentligen fram till kvällen. Jag åt inte så mkt idag, så efter middagen låg jag på 400 kalorier. Funderade mkt fram och tillbaka om jag skulle ta lite glass och mysa framför en film. Blev till slut så för jag tänkte jag kunde unna mig det när jag låg så lågt. Satte i mig en burk glass och ångrade det ganska snabbt efteråt. Landar på 1100 kalorier idag och det är ju ändå okej men det känns inte bra. Lite för jag tycker det blev för mycket kalorier men känns som jag inte borde ätit glass. Ångest av sån mat... jag har i alla fall inte spytt även om tankarna kom och det är jag stolt över. Vill visa alla att jag faktiskt kan fixa detta. Fast känns ju inte riktigt så just nu men är ju en dag kvar till innan vägning så får försöka göra den bra.

Kommentera här: