Dagens kalorier

Idag har jag och pappa vart ute å åkt med hundarna. Blev en ordentlig tur och stannade och promenera lite på två olika ställen. Maten idag har väl vart sådär.. mitt fel.
Började med en bra frukost på 200 kalorier, sen åt jag bara en glass på 300 kalorier vid 17 tiden när vi var ute och åkte. Vi kom hem runt halv åtta och jag var inte så hungrig, hungrig men inte dunder. Mer sugen på att ha en myskväll så köpte en kebabrulle. Fanns mat i kylskåpet köttfärssås hade bara behövt göra ngt till men det orkade jag såklart inte. Räknar i lifesum appen och där tog jag en kebabrulle för 1000 kalorier. Åt inte upp hela och inte allt bröd, skrapar ur innehållet, men vet ändå inte riktigt kalorierna. Har gått för ca 200 kalorier idag och nu har jag avrundat lite men landar på 1600 kalorier in och 200 ut = 1400 kalorier. Det är ju faktiskt inte så farligt. Jag vägde mig nu ikväll för det är vägning imorgon och vägde riktigt bra så hoppas jag har gått ner lite denna vecka.
Det märktes när jag körde pappas bil att min mage blivit mindre även om den fortfarande är gigantisk. Han har rattkula och den har alltid stött i min mage förut så har haft svårt att köra hans bil för måste samtidigt sitta så långt fram så jag kan koppla med mina korta ben. Idag var det inga problem. Fick flytta fram sätter mer än jag trodde och hade ändå inga problem med kulan så det kändes lite bra. Ska fortsätta hålla i helgen också så man kanske kan börja komma någonstans igen med viktnedgången.
(null)


Kommentera här: