Dagens kalorier

Idag gick vi lite längre promenad med isa och Zelda, fortfarande väldigt kort men lite och det går sakta så bränner nog inte så mkt men kör efter min runkeeper. Åt äggröra till frukost. Hade tänkt äta vattenmelon till lunch, mellanmål men Fredrik hjälpte mig köpa ett dataspel så jag fastna där och glömde bort det. Sen var det dags för hundarnas promenad igen och så åkte vi en kortis eller snabbis till Skövde så klockan var halv nio när jag kom hem och skulle då fixa käk. Var inte super hungrig men köpte en stor billys panpizza och glass när vi var i Skövde. Åt väl upp halva pizzan ungefär och ngn glass blev det inte så landar på 614 kalorier idag. Känns bra trots att jag var så onyttig ikväll. Sen har jag bara spelat resten av kvällen så stackars Zelda har haft jätte tråkigt.
(null)

(null)


Kommentera här: